Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от allberti Покажи съобщение
    От седмица и нещо като искам да превключа от 2-ра на 3-та се замисля и взима трудно решение. Или да включи 3-та или след изфорсиране на двигателя отива на 4-та Искам да подчертая, че това се случва по някога поради което винаги ме изненаадва, не съм забелязал някяква зависимост от обороти или температура или каквото и да е. А кажете ся т`ва пък к`во е?
    Бате с хвърляне на боб няма да стане,може да има проблем в клапана за предавките напред,може да е проблем в потенциометъра,може.....................няма смисъл,закачи я някъде на комп,да видим какво ще каже
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • Allberti здравей,
      Отгоре върху робота има един шестограм 12мм. Развий го и налей около 100гр. диференциално масло. Ако не се оправи смени потенциометъра, който се намира отзад на робота (над кормилната рейка).

      Comment


      • Да благодарим на човека, дето и с хвърляне на боб ги оправя, че без него сме пешеходци тия със селеспийдите
        156 2.0ts selespeed

        Comment


        • Благодаря Добри, ще го направя. Пък аз и без това ще трябва скоро да дойда при теб, че като отворя вратата много дълго работи помпата ще ми си вече да подменим сферата. Благодаря отново, ще пиша какъв е резултатът
          Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

          Comment


          • Такааам, развих пробката и успях да налея някакво количество течност. Казвам някакво защото пробката е на доволно недостъпно място и капачката с пластмасовото маркуче което завих на бутилката с течност не беше достатъчно дълга да стигне отвора в мига на навеждането за това част от течността се изля на кората. Но като осветих с лампата блестеше течност някъде до долната част на резбата на пробката блясък който при развиването отсъстваше. Сега провеждам тестове като резултат от доливането вече не " мисли" като стигнем до трета и включването на предавката става без стрелката на оборотомера да се опитва да превърти скалата,а спокойно спада на долу. К`во да кажа, освен едно голямо благодаря на Добри най-добрия.
            Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

            Comment


            • Да попитам тук - има ли някой със селе без проблем? И доколкото знам 2000 - 2001г. сменят компютрите на селето заради дефекти. Бихте ли дали малко повече инфо?
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • Май аз, поне без сериозни. Профилактично си смених сферата, ревизирах си конектора, на 5-6 месеца пускам някоя калибровка и така. Не мога да кажа, че съм имал сериозни проблеми. Бях забелязал, че помпата работи дълго - смених сферата, покрай нея и двата датчика и това е. Мисля лятото да сваля и помпата да сменя четки. Преди да е станало нещо. Не тече, не капе, включва мазно. Абе яко си е...
                Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                ALFA- Always Looking For Assistance

                Comment


                • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Да попитам тук - има ли някой със селе без проблем? И доколкото знам 2000 - 2001г. сменят компютрите на селето заради дефекти. Бихте ли дали малко повече инфо?
                  За една година от както я имам,съм сменил само сферата със ситроенска и съм много доволен от селето,като цяло
                  156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                  Comment


                  • Преди три години Добри ми прави селеспиида. От тогава да чукна на дърво проблеми никакви

                    sigpic
                    Alfa Romeo 159 EX

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Да попитам тук - има ли някой със селе без проблем? И доколкото знам 2000 - 2001г. сменят компютрите на селето заради дефекти. Бихте ли дали малко повече инфо?
                      Да чукна на дърво от 6-7 години се опитвам да го счупя и още не съм успял))
                      само четки на помпа съм сменял. Вероятно и сфера ще се наложи по някое време но засега си е ОК
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • Тъкмо и аз мислеш да пиша за безпроблемно селе и днес ми направи шибан номер. Давам газ и чак към 6000 оборота почва да зацепва. Едва стигнах сервиза. Докато пуших цигара и изпия едно кафе и изненада. Паля и все едно нищо не е било. На екзаминера никакви грешки. Предположения?
                        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                          Тъкмо и аз мислеш да пиша за безпроблемно селе и днес ми направи шибан номер. Давам газ и чак към 6000 оборота почва да зацепва. Едва стигнах сервиза. Докато пуших цигара и изпия едно кафе и изненада. Паля и все едно нищо не е било. На екзаминера никакви грешки. Предположения?
                          Подобен проблем и аз имах....ама не мога се сетя точно кво беше.......
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • Проблеми всеки е имал все някога, но сравнено с всички останали възли по колата, тва роботче ще излезе доста безпроблемно. Лошото е, че като ти потрябва майстор за него и все едно сме с Ферари Но пък бъдещите собственици, както виждат, нещата се оправят в домашни/почти/ условия с помощта на тази тема и на dobromirski
                            156 2.0ts selespeed

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                              Тъкмо и аз мислеш да пиша за безпроблемно селе и днес ми направи шибан номер. Давам газ и чак към 6000 оборота почва да зацепва. Едва стигнах сервиза. Докато пуших цигара и изпия едно кафе и изненада. Паля и все едно нищо не е било. На екзаминера никакви грешки. Предположения?
                              Какво имаш предвид като казваш, че почва да зацепва на 6000 оборота? Обясни, моля. Моята също беше така за един кратък момент- приплъзване, форсиране и т.н. Всичките проблеми бяха от буксата - една хлабава ел. връзка. По едно време си мислех, че съединителят е заминал.
                              Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                              ALFA- Always Looking For Assistance

                              Comment


                              • Какво имам впредвид. Даваш газ, колата си стои, все едно е натиснат съединителя. Чак към 6000 об. почва да зацепва. Това само на 1-ва и 2-ра. На другите по-нормално. За 11 км. до сервиза стоя в черваната зона повече, отколкото за 40000 км. откакто имам колата.
                                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                                Comment

                                Working...
                                X